torsdag 4 mars 2010

Stor kille

Vi konstaterade just att Hugo blir 11 månader på lördag. Kan det stämma? Är det bara en månad tills han blir 1 år? Underbara stora kille.

Ikväll höll dumma mamma honom vaken lite längre än vanligt för snälla Stefan och Josse var här och hjälpte till att färdigställa tapetsering osv i lilla killens rum och jag gav Hugo flaska för kanske en timma sen och då somnade han i fåtöljen medans vi bar in hans nya spjälsäng i nya rummet. Nu sover han GOTT därinne, imorgon ska jag fixa och trixa och mysa till det. Har dock en tid på Kvinnokliniken imorgon fm och sen på em har vi ett annat möte, så vi får se vad som hinns, man vill så mycket mer än man hinner. Men imorgon har det sagts att vi får hem soffan, då blir min lycka KOMPLETT. Det går liksom inte att ha familjemys i en fåtölj, en soffa är för mig efter köket, det viktigaste i ett hem.

2 kommentarer:

  1. Gick det bra med dom där f********e hörnen? :P

    SvaraRadera
  2. Jag är ju inte direkt någon expert på förskolor på a-torp men ;) Vi hade redan bestämt sedan länge att vi ville ha Nalle Puh (1-3 års-avdelningen på Nallebjörnens förskola) då vi har bekanta där och bara hört bra om dom och vi är supernöjda! Finns ju även Brummelisa där (1-5 år)! Sedan finns Pusselbitens förskola på Skiftes och Kvisten på kvistgatan... tror även det finns ett på Hemmansg men det har jag inte hört så mycket om. Summan av kardemumman; jag rekommenderar varmt Nalle Puh !;)

    Hoppas ni börjat göra er hemmastadda!:)

    SvaraRadera