lördag 6 mars 2010

Whatever gets you through today

Jag är helt död. Har nästan målat det första varvet på "fönstret" mot hallen men mitt i allt kom jag på att jag lovat att diska och då gjorde jag det och det tog sån tid och nu satte jag mig ner och bara kraschlandade. Har varit vaken sen 06 imorse då söta Hugo, som blir 11 månader idag!!, hade slängt ner nappen, snutten och flaskan på golvet och ville att jag skulle lyfta UPP honom! Mysiga unge

Men iallafall, orken är nu slut, har nån lite till övers? Måste måla klart första varvet, måla ett andra varv, kanske äta nån middag, slipa alla väggar och sen påbörja tapetsering av hall och kök. Just det ja, Hugo är hos farmor igen och vi måste göra klart det här för att han ska få vara hemma, stressigt! Han som just hade gosat in sig i sitt nya rum

Undrar när Crille kommer hem?

3 kommentarer:

  1. Åååh och det som är såå mysigt att slipa, inte en dammfri millimeter någonstans efteråt :S

    SvaraRadera
  2. Var inte sur. Det ödslar bara din energi! Tusen tack min lilla stjärna. Inför resan testade jag hela min garderob, bland annat den söta blommiga klänningen jag fick av dig. Lyssnade även på How far we've come och tänkte på dig!

    Hugo verkar växa så det knakar:) Sköt om er hemma i kalla Sverige.

    SvaraRadera
  3. Det där med att de växer så det knakar stämmer verkligen och vad roligt att han börjat gå på riktigt! :)

    SvaraRadera