tisdag 9 mars 2010

Före och efter-bilder

Önskar jag att jag tagit här hemma. Vi är snart klara med tapetsering av köket och hall, det blir tjusigt! Rött och fint=)

Idag har Agnes varit här med Micko, det var ROLIGT att träffa dom igen och allt känns mycket lättare nu när vi bor "grannar". Dom stannade flera timmar, tror jag, för klockan bara gick och tiden bara försvann när vi hade trevligt=) Sen tog jag vagnen och Hugo, DUM IDE, och gick till Krysset och hämtade mat åt målarna här hemma, Hugo var trött och sur som fan och jag var minst lika trött och sur. Natten till idag sov jag praktiskt taget ingenting och när jag väl somnat så väckte Hugo mig vid 5, åt och skulle sen upp vid 6. Kul!! Han har iallafall varit på fint humör idag och har varit så duktig och tränat på att gå. Nu ställer han sig upp i mitten av rummet och går dit han ska, eller.. typ 10 steg ibland och sen kryper han vidare. Men det kommer gå fort!

Nu ska jag ha tvkväll, Halv 8 hos mig, Dating in the Dark och Desperate Housewifes! Var nyss på Coop och handlade lite gott. Önskar jag kunde säga att jag köpte nötter och ramlösa men det blev Marabou och Cola! ;) Godnatt!

1 kommentar:

  1. Haha, oj förlåt :) Jag trodde inte att man kunde glömma en sån sak :P

    SvaraRadera