måndag 5 april 2010

Åååååååååååååååh

Hugo, sluta spotta och slänga maten på golvet!!!! Vad har du börjat med för trots sötnos? Efter imorgon vad ska du äta då? Bara tårta all the time? Kul!! Vi har inte råd med detta = jag köper mat och du kastar den på golvet! Jag blir så trött av det här!

Nä. Andas.

Idag var finaste Johanna och Petrus här med presenter åt Hugo, han fick coolaste solglasögon ever och så fick han massa strandleksaker (spade, hink, formar, vattenkanna)! Vattenkannan tror jag bestämt får åka med i badet ikväll! Tack så hemskt mycket, och jag hoppas ni har tid att komma på kalaset på lördag också =) Love! Nu ska jag slänga ner en Hugo i badkaret igen, läs kräkolycka i morse, och sen ska han förhoppningsvis sova och jag ska slänga mig i sängen och inte göra ett skit förrän imorgon då det ska FIRAS!! Jag ska väcka Hugo fan före klockan 5 så han inte hinner väcka mig! =)

1 kommentar:

  1. Jag läser fortf varenda ett av dina vackra inlägg! Men jag har inget att säga=) för det är svårt att säga rätt saker när man själv inte har någon erfarenhet.

    Det som händer här hemma just nu är att min son verkar ha blivit ett skirkande spädbarn igen. Och det kan gå mig på nerverna. Absolut ingenting duger, /fått en trevlig dag!!

    Kram

    SvaraRadera