tisdag 6 april 2010

Stackars lilla 1åringen

Idag fyller min lilla underbara älskling 1 år. Jag ska skriva mer om det sen men just nu är jag upptagen? Med vad tänker ni då, jo redan igår visade Hugo tydligt att något var jobbigt då han vaknade typ 1000 ggr och imorse kl 4 vaknade jag av en rethosta som inte var av denna världen. Inte min, Hugos. Han går runt här och snorar, hostar, och är varm som en liten kamin. Jag har inte tagit febern på honom än, han hatar det och jag valde att sjunga för honom istället för att plåga honom det första jag gjorde =) Jag själv vaknade med ont i halsen som FAN och förstår nu att kanske Hugo haft så här ont ett par dagar, skämmes mamma

Hugo tackar för alla gratulationer, jag antar att det blir fler under dagen! =)

3 kommentarer:

  1. GRATTIS på 1-årsdagen Hugo-ponken. Krya på dig. Säg till mamma att du vill ha glass i stora lass för det är bra för halsen.
    Älskar dig massor.
    Kramar från mommo

    SvaraRadera