fredag 16 april 2010

Friday night and the feeling is good

Jag har just tryckt hemmagjorda chiliburgare, gott! Hugo valde att ta en lång-nap mellan halv 5 och halv 6 så han är pigg nu, och hans middag bestod av lite korv, en riskaka Micko hade lämnat efter sig och lite russin. Han är verkligen stor i maten, inte!

Idag har vi haft härligt besök, jag och Hugo! 3 supertrevliga tjejer och 3 mysiga barn, i alla dess åldrar. Yngst var Isabellas dotter Milla, en tjej på snart 5 månader som jag blev KÄR i, kanske inte så oväntat, näst yngst Neo som är lätt den gladaste 8månaders killen jag någonsin träffat. Han har så mycket roliga miner för sig, jag förstår om mamma Sarah skrattar hela dagarna ;-) Sen var Hugos bästis med mamma här också, Agnes och Micko! Jag hade iallafall jättetrevligt med er och ni är ett härligt gäng med fina tjejer =) Och småkillar! Jag hoppas och tror på bilder sen som jag ska sno av er=)

Nä nu ska jag kika lite bloggar och sen ska jag se Så ska det låta! Förresten, är det någon som testat boxvinet Tre Apor? Jag skulle vilja ha en låda hemma, det är nånting med våren som får mig att vilja det!

2 kommentarer:

  1. Det var jättetrevligt idag, dock så var jag inte så duktig med kameran så du får nog tigga bilder av någon annan ;) men jag ville egentligen säga att Tre Apor är jättegott, jag har en box hemma själv så jag rekomenderar! :)

    SvaraRadera
  2. Har oxå provat vinet Tre apor, helt ok tycker jag. Så det tycker jag att du kan prova.

    SvaraRadera