onsdag 14 april 2010

Idag är jag så GLAD

Min lilla stora Hugo sov utan avbrott till kl 5!!! Från 19-05! Det är stort! Men kanske ännu större är att han sen sov vidare till typ kl 8.. Jag börjar misstänka att hans feber bråkar lite, han är fortfarande varm om pannan, och kanske ovanligt trött? Jag vet inte, jag hoppas bara att han sover vidare så här gott! Iallafall 19-05 passet, det var ren och skär lycka!

En annan rolig sak är ju att pappa C ska på "arbetsintervju" på Elgiganten idag! Jag har lärt mig att inte hoppas för mycket, men det vore ju helt klart perfekt..

1 kommentar:

  1. sv: Nej jag blir inte arg, tackar för alla tips!!

    Jo jag vet och det är tur han har lite att ta ifrån. Jobbigt är det men ja, jag är nog lugn just nu. Vet ju att han vill ha men när han får i sig så börjar han hosta och han har ju ont i halsen så det är nog därflr han vägrar.

    Hoppas att hugoliten börjar äta igen!! Förstår din frustation! verkligen..

    tack för kommentaren, kram!

    SvaraRadera