onsdag 14 april 2010

Världens vackraste unge (ungar)

Som just nu ligger och tjoar i sängen, vill helt enkelt inte somna!




Vi hade lekbesök av Micko med familj efter middagen idag. Jag gråter nästan just nu för dom är så stora och första gången dom sågs var dom väl knappt 3 månader? Idag är det två glada 1åringar som springer, åt motsatt håll i och för sig, men ändå! Hugo fick till och med en present av Micko. En tröja som det står "Hugo, Världens bästa kompis" på! Jag kommer alltid vara tacksam för att vi bestämde att introducera våra killar för varandra Agnes! =)












Förresten så plingade det på en man idag som ville sälja bröd till mig, eller inte till mig egentligen för han frågade "VARS HAR DU MAMMA OCH PAPPA DÅ?" Jag vet att jag inte ser ut som 30, knappt ens 20, men hur vågar man säga sånt? Jag sa bara att i det här huset är jag mamma, då packade han ihop och gick. Oförskämt ;-)

2 kommentarer:

  1. hahaha bra sagt, pinsamt för brödkillen!

    SvaraRadera
  2. sv: ja det är jätte skönt! Haha hur menar du med att han sett ut som vilken bebis som helst? Att han inte har någe speciellt drag eller vad haha? Ja alla barn är fina :D Jag tycker också att Wilgot blir sötare och söter för varje dag, han passar i sitt hull :) Tyckte att han var lite fulsöt som bebis (smal och spinkig) och liknade mest skalleper haha! Men han var ju vacker för det ändå :)

    ÅH roligt med lite bilder :D Han är ju så sjukt söt lilla Hugo och var stor han blitt! :D Lite skillnad om man jämför med headern :)

    SvaraRadera