tisdag 27 april 2010

Idag har vi

Haft fint besök av Emelie som äntligen kommit hem från Stockholm! Hon var inte lika nöjd över det som jag och Hugo var. Sen hade världens bästa Emelie köpt ytterligare en present till Hugo, ni kanske känner igen väggordet från min header? Tusen, tusen tack! Så här tjusig är alltså väggen över Hugos säng nu. Lite kul att jag just när hon plingade på dörren försökte sätta upp ett annat väggord på samma ställe som jag själv köpt, men lyckades riva sönder. Hugo älskar förresten Emelie, hans leende när hon tittar på honom är Oslagbart!

Sen har jag och lillen byggt lego, det gick sådär. Han rev allt jag byggde, ju. Sen tyckte han jag var klar och så städade han upp efter mig. Ordentlig liten kille. Efter det så badade vi och här kommer katastrofen: jag såg en chans att klippa av hockeyfrillan Hugo har sparat på sig där bak, och med alla hans lockar skulle det inte göra mycket skillnad ändå men.. han satt inte still. Vi får väl se hur han ser ut imorgon. Stackars lilla kid.



Apropå något helt annat, och med risk för att låta som en moral-morsa.. men ger man sin 1åring cheeseburgare från Macdonalds? Är det ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar