tisdag 27 april 2010

Vi försöker få bort morgonflaskan, och jag vet inte men det känns som att Hugo börjar fatta galoppen? Imorse hörde jag honom böka runt 5 men det var inget gråt så jag iddes helt enkelt inte gå dit och störa upp honom, han ville SÄKERT ha en flaska men det somnade han ifrån. Sen strax före 6 så börjar han igen och ni föräldrar vet, ljudet av morgon. Det är liksom inget tvivel att han är vaken. Men om jag skulle ge honom en flaska skulle han förmodligen somna om och sova till 7, fast det är det liksom inte värt så vi klär på oss och går upp båda två, sjukt trötta. Där får han för att han vaknar i ottan, förvånad han blir när han inte får en flaska utan istället får gå upp och leka och där får jag för att jag inte ger honom en flaska - ingen "sovmorgon"

Godmorgon iallafall! Det här är 4e natten, med en dålig natt emellan, som vår Hugo sovit "hela" natten!! Mycket bra :) Stolt mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar