lördag 17 april 2010

Jag snodde bilder av Agnes, från gårdagen! Egentligen vill jag inte lägga upp dom för det bara skriker orenoverat, nyinflyttat och barn-anpassad lägenhet (dvs ingenting framme, överhuvudtaget) men sällskapet var fint och dom visar vi gärna!

Isa med finaste dottern Milla, Sarah med sonen Neo och Micko som spatserar!

Micko visar Neo hur man ska hoppa!
Haha Hugos nya grej, han lägger sig ner överallt och myser!
Världens gladaste Neo!! Så mysig

Micko och Hugo diskuterar renovering av köket

Hugo övervakar på huk, vad oväntat

Här visade Hugo tydligt Micko hur hans leksak fungerade ;-)

3 kommentarer:

  1. Men jag har testat, och det funkade inte - höll på i säkert 2 hockeyperioder (alltså 2x20 minuter :D) Men jag har inte gett upp än! Får väl försöka mer ikväll kanske? Vilka otroligt fina bilder, och snygga barn - självklart var ju Hugo snyggast i gänget (är ju lite partisk men...)

    En helt annan grej - men hade du en invite till Spotify över? Som jag kanske kan få stjäla av dig? Måste pimpa datorn lite :)

    Ha en mysig lördagkväll nu, Älskar dig!!!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder på fina barn :)

    SvaraRadera
  3. Haha ja minst bilder på Milla tyvärr, men jag tror inte Agnes vågade fota den lilla damen så mycket ;-)

    SvaraRadera