söndag 16 maj 2010

Det är så jävla tråkigt

Att inte vilja lägga ut Hugo i sin vagn på balkongen. Jag vill inte hänga ut folk men min granne har folk över, som vanligt, som tar en återställare på sin balkong. En av kvinnorna skriker åt alla som går förbi, en annan kvinna låter som att hon har tuberkulos varje gång hon tar en rök och sen blåser ut röken mot våran balkong. Hugo ligger faktiskt ute idag, men det var innan idioterna valde att sätta sig ute och kröka. Jag vill inte känna att jag ångrar att jag flyttade hit, men jag känner mig många gånger otrygg med att ha en liten unge i det här området, dörr i dörr med någon som allmänt känt inte sköter sig särskilt bra.

Det var allt.

2 kommentarer:

  1. Har du lämnat klagomål till Skebo eller var det nu ska lämnas?

    SvaraRadera
  2. Ni måste ju prata med hyresvärden!!

    SvaraRadera