söndag 16 maj 2010

JAG ÄR SÅ ARG IDAG

Bara på allt, vill skrika och svära åt alla men det går ju inte. Jag har städat, tvättat, skurat, diskat, lagat middag och allt detta när jag haft en Hugo efter mig, och idag skulle han smaka på toavattnet, han skulle slicka på balkonggolvet, han drog ut alla sopor på golvet och sen ville han att mamma skulle bära honom hela tiden, det var lite halvt frusterande men jag höll god min. Det enda jag ville ha ikväll var den nya Bonaqua med smak av björnbär och nått, lite bubbelvatten. Det var liksom det enda som kunde rädda min kväll så när Crille for och handla så lovade han att köpa.

Han kommer liksom hem med Bonaqua lingon. Stilla vatten med smak av lingon. Lingonvatten. Jag dör. Det här var droppen, jag är så jävla förbannad just nu att jag bara vill gå och lägga mig. Jag blir arg bara jag skriver det här. Hur knäppt? Jätteknäppt, men så är det.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag känner igen det där och därför så är det alltid jag som handlar! =)

    SvaraRadera
  2. Jag är på brogården.Stället är väl ok,men jag går verkligen inte ihop med handledaren så det känns skit :/

    Den tar väl inte upp all tid,men den tar alla mina krafter.Men nån dag ska det säkert gå att boka upp för lite fika :)

    SvaraRadera