lördag 29 maj 2010

Det finns inte ord

Till hur trött jag är idag. Jag hade världens roligaste kväll igår med Agnes, Mickos mamma för er som bara följer bloggen, med en låda vin, utgång med massa dans och bara kvalitetstid med lätt en av dom bästa tjejerna jag vet! Vi har aldrig umgåtts bara jag och Agnes, men det vet jag att vi gör om=) Mina killar, son och sambo, var hemma och den ene sov medans den andra väntade på mig när jag kom hem. (Agnes jag tror det var vätskeersättningen som räddade mig men jag sov i smink och ser ut som en sliten panda idag)

Ja iallafall så klarade jag mig rätt bra, brukar må skitdåligt och jag var beredd på det värsta då jag inte mer än smuttat på ett glas vin på över ett år. Jag drack en av påsarna med vätskeersättning vi skaffade när magsjukan gick här hemma, och sen var jag fit for fight! Bara väldigt, väldigt trött.. så snart ska jag sova!

Vi slängde förresten i säng Hugo en hel timma tidigare, han har varit så arg idag och bara gått runt och skrikit åt oss och har man kramats med honom har han ålat ur famnen på en och varken jag eller Crille orkade längre än 11 timmar av detta då han varit så sen han vaknade. Han har börjat ropa på oss, alltså mamma och pappa ropar han och idag skrek han det högsta han kunde hela, hela tiden. Hur mycket jag än älskar när han ropar på mig så kan jag inte hjälpa att jag blir trött när han skriker mitt "namn" i ren ilska.. Vi tror han hade ont i tänderna så vi gav lite alvedon vid sängdags och efter vällingen så somnade han gott, trots den tidiga klockan. Hoppas bara han fortsätter sova, imorgon ska vi nog ut till Crilles föräldrars stuga och fira honom då han fyller år på måndag! Fan, måste baka tårta. Så många måsten!

Måste (haha) förresten bara hänvisa till min fina storasysters blogg. Deras son har äntligen fått ett namn, det bästa namnet för det är bara så klockrent, Dino! Han ser ut som en liten Dino. Älskar det, och älskar er!

(Aa just det så blev jag erbjuden ett nattvikariat av vikariesamordningen på nya boendet Ömheten till sommarn, jag tackade ja och hon skulle vidarebefordra till chefen som skulle ge det slutgiltiga beskedet)

2 kommentarer:

  1. Ida jag hade superkul igår jag med! Och det kunde inte ha varit bättre sällskap =)

    Gud vad kul med jobb!! Hoppas det blir så =)

    SvaraRadera
  2. ååh grattis till jobbet! :)

    SvaraRadera