söndag 30 maj 2010

Morsdag ♥

Grattis till alla fina mammor där ute som utan krav av att få något tillbaka, ger av sig själv dagligen! Det här är eran dag.

Hos oss går dagen sakta idag, Hugo hade en jobbig natt och Crille var trött och irriterad, jag kunde inte sova av Hugos sporadiska skrik och det resulterar i trötta ögon och onda kroppar. Hugo sover just nu men jag har just dammsugit och städat toan, snart ska jag lägga mig på soffan och hoppas att det här är en av dom längre tupplurarna min fina unge tar. Tanken var väl att vi skulle ut till stugan efter lunch men Crille sover nu och imorse så sa han tydligt att han inte orkade med nått firande idag, men vi får väl se när han vaknat. Jag tycker han får bestämma själv när det är hans födelsedag imorgon och jag tänker inte vara den som bestämmer idag eller imorgon. Ja, nu ska jag vila en stund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar