tisdag 1 juni 2010

Snuvad

på jobb. Ingen chef som ringt och idag fick jag höra ett en tjej jag gått skola med fick introduktionsnatt på stället jag har längtat till. Jag har alltså tidigare jobbat natt på både Linagården och Samuelgården under tiden dom byggde boendet jag nu hade önskat jobba på. Både Linagården och Samuel hade nya fina avdelningar och min dröm var att få starta som vikarie på det nya boendet för då får man vara med från början! Som jag förstått det har vårdtagarna från Samuelgården som ska stängas, förflyttats till det nya boendet som också ligger på Moröbacke. Så det hade ju varit fint att få jobba lite nätter i sommar, få in lite pengar till familjen och framförallt få in en fot igen tills jag börjar plugga i höst.

Åh! Sur. Eller ledsen. Snuvad iallafall. Ska maila chefen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar