måndag 5 juli 2010

Åh vilken fin dag!

Jag var nästan på väg ut till Stackgrönnan och fika på Kajutan ikväll med min lilla familj, tills jag kom ihåg att jag börjar jobba 21! Det har varit fantastiskt fint väder, tropisk värme påstås det och det kan jag tro på då luftfuktigheten står på 50% och det på natten är över 20 grader. Jag har varit ledig sen lördag morgon, kanske inte mycket till ledighet för man hinner inte ladda om, men jag har fått njuta lite av vädret och nu jobbar jag bara två nätter sen ska jag vara ledig tre nätter. Skönt! Hoppas på två fina nätter nu

Jag hade inte så mycket mer att säga, är vansinnigt trött så jag ska ta en dusch och sen ska jag se lite bolibompa med Hugo! Håll tummarna att jag inte somnar ikväll =)

Agnes, har ni tid för oss i veckan? Jag saknar dig och er!

1 kommentar:

  1. Jag tror vi har det, men jag vet inte när du sover! vi vill gärna ut och fika med er =)
    Saknar dig med, har mycket att diskutera! =)

    SvaraRadera