tisdag 6 juli 2010

Sick

Kul! Jag fick avsluta natten vid 01, då höll jag på att kräkas och jag svettades och frös om vartannat. Det visade sig att jag hade nästan 39 i feber, så jag blev förpassad till soffan inatt, vilket var lika skönt för jag höll på att svettas ihjäl! Ändå vaknade jag av att jag frös. Idag mår jag lite bättre, fast är lika varm och jag har ONT i nacken och magen så blir inget jobb inatt heller. (KRAM till Sofia som var en hjälte och gick ut och jobbade trots att hon sov!) Jag har hemskt dåligt samvete för det, men vad gör man.

Hugo hade feber igår och är lite varm också så vi delar väl på nån sjukdom här hemma. Jag ska iallafall krypa upp i soffan med honom och dricka lite nyponsoppa sen får vi väl se vad vi ska göra idag. Inte mycket, tror jag. Fast vem vill vara sjuk i sånt här väder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar