lördag 24 juli 2010

Att blogga

Nej det är inte kul längre, jag tror inte det varit kul på jättelänge men jag har hållit igång bara för att försöka "dokumentera". Mitt liv lever jag inte igenom bloggen, jag har fina dagar med min sambo och min son (som iofs inte alls vill vara med sin mamma just nu, bara pappa som gäller) ,med min fantastiska familj (syster, LOVE you) och jag har ett roligt jobb som tyvärr tar det mesta av min energi. Skriver jag här så blir det bara baksidan av allt, och det är inte ens kul att ha dokumenterat.

Så vi ses till hösten!

3 kommentarer:

  1. Vi ses i höst! Ha en skön sommar i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Nu är det höst! Nu ses vi va?! Love you :)

    SvaraRadera
  3. Hittade din blogg när jag googlade på ersättning och magbesvär (tror jag) och nu har jag nästan läst hela. Du gör det bra som kämpar på med lillkillens sömn.

    Vi har delvis samma problem, men inte alls i samma utsträckning som ni har. Hoppas att det har fortsatt att gå åt rätt håll under sommaren!

    SvaraRadera