torsdag 7 oktober 2010

I punktform - how to loose readers, not gain

Igår
- blev vår älskade Hugo 1,5 år. 1,5 år sen han kom till oss! Så stort!
- lagade jag 2 tänder (2 hål på 5 år, ändå helt godkänt) totalt nerdrogad av lugnande.
- blev vi fattigare än fattigast på grund av min tandläkare, tack gode gud för min braiga lön
- gjorde jag världens godaste lasagne, masterpiece!
- pratade jag länge och mycket i telefon med världens bästa syster, hon gör mig så glad!
- var vi ute och lekte i stormen, Hugo flög iväg (på riktigt) 3 gånger.

Idag
- vaknade Hugo kvart över 6, det var länge sen det hände och jag var inte sugen..
- påstår Crille att Hugo hållit honom vaken hela natten så han vaknar inte
- försöker jag skriva ett skolarbete med Hugo i hasorna
- ska vi till Bvc på 1,5 årskontroll med läkare, om vi inte blåser iväg på vägen dit
- ska vi handla bamsebyxor åt Hugo, bara för att jag har lust
- ska vi gå förbi och krama och pussa Hugos morfar som fyller år imorgon


Haha, då vet ni det! Mycket underhållande och vissa bloggare kräks väl på mig snart.. jag har inte ens några bilder att bjuda på för Hugo har gått iväg med min telefon och jag hittar inte igen den. Jag har laddat hem en app med en "kissche" som Hugo vill ha hela tiden. Bye!

1 kommentar: