fredag 24 september 2010

Geggamoja

Åh, ni vet dom där dagarna? Dom man skrattar åt för att dom går så fel, men man mår ändå så bra? Jag hade en sån idag. Hugos vagn gick sönder, på stan, utanför Smått & Snyggt (hur sponsrad lät jag inte där då?! Im not..) Ett av hjulen föll av. Bara sådär! Den här mamman började svettas.. och svettas, och Hugo började skrika för han var ju trött och hungrig. Så jag svettades lite till. Sen gick jag in på affären, som har världens gulligaste personal (som inte alls skrattade åt mig för att min vagn gick sönder, dom gick ju med vinst) och så köpte jag en Geggamoja filt till Hugo. Han ska få ha den i vagnen.. och i sängen, och som snutte, och överallt - mest för att den var så dyr men också för att den är så fin. Sen kom svärmor och körde hem oss, hon är våran hjälte många gånger!



Men utan att låta så sponsrad så ska jag berätta vad jag egentligen ville berätta. Stackars hjärtat var så trött när han kom hem, att han bara kunde sova i mammas armar.. och med sin nya filt. Det är sant! Kolla! Hur lycklig blir man inte? SÅ lycklig!


Älskade lilla du

5 kommentarer:

  1. Han är så fin din lilla prins!

    SvaraRadera
  2. haha, vilket händelse :)
    (förlåt men jag skrattar åt det)

    SvaraRadera
  3. Hej söta syster! Och tack för en underbar stund idag på stan. Tack även för att du är den bästa systern en tjej kan ha! Och den bästa moster en liten knodd kan ha! Och tack återigen för DINO-bokstäverna! Vi älskar dig! KRAM

    SvaraRadera
  4. När blir det bröllop?

    SvaraRadera
  5. Gud kan hjälpa en med emetofobin.
    Gud välsigne dig.

    SvaraRadera