fredag 21 januari 2011

Kärlek, kärlek i MASSOR

Om jag tidigare skrivit att Hugo är rätt prövande för sin mamma, slår och skriker, så måste jag ju även säga att det är andra hållet också. Han är enormt mysig just nu, lite extra känslig är han för det är MYCKET mamma som gäller. Han har alltid varit gosig men han har ÄNTLIGEN förstått charmen med att kramas och pussas när man vill mysa, då blir mamma och pappa så glada!

Det är lite jobbigt att sova tycker Hugo nu, han vill så gärna vara uppe med mamma och pappa att han drar till med det mesta. Ofta säger han att han har ont direkt vi lägger ner honom, eller så har han borta Snutte, eller så måste han bara prata lite. Ikväll fick även mamma krypa ner i Hugos säng för han vill så himla gärna kramas och där låg vi med armarna runt varandra och jag fick puss efter puss, Hugo berättade att det var så mysigt att kramas med mamma. Ja! Han sa det flera gånger! Jag berättade för honom tusen gånger att jag älskar honom, då la han sitt huvud på mitt ansikte och sa "tyst" ;-)

Sen kom pappa in och pappa är lite mer bestämd och Hugo vart lite ledsen och hulkade fram mellan tårarna att Kisse var bo-o-o-o-tta! Då letade vi fram kisse, och nallen och tiger och alla andra kompisar och så blev allt bra. Jag tror han sover nu, peppar peppar, men jag vill så gärna gå in och kramas lite till!

Nä, nu gör vi helg efter en tuff skolvecka! Med godis, soffmys och så pratar vi om våran underbara unge lite till. Ha en trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar