söndag 16 januari 2011

Jag är glad

För det finns så väldigt fina människor runt om kring oss. Den anonyma som kommenterade att jag var "stark" och önskade oss all lycka precis när jag behövde höra det, min fina Svärmor som tog en del av vårat tvättberg och alltid ställer upp för oss, mina arbetskamrater som går till jobbet med ett GOTT humör, Johanna som spenderade en dag med oss i veckan och gladde oss för en MÅNAD framöver, min pappa som är sjuk och trött men fortfarande den tryggaste människan i världen för mig, min syster som är min allra bästa vän, min son och min sambo som irriterar mig sönder och samman men som ändå är min allra finaste, allra käraste familj och ALLA andra som på något sätt finns till.

Jag har blivit så himla tacksam för det lilla, att det ibland är överväldigande med alla människor runt om oss. Flera gånger om dagen får jag gråten i halsen, jag tycker om er alla SÅ mycket! Självklart finns det människor som inte kanske alltid förgyller, som kanske mer bekymrar mig men jag tycker mig ha lärt mig att inte lägga ner allt för mycket tid på dom..trots att det är svårt.

HUR kloka blev ni av det här inlägget? Jag hoppas någon av er blev glad iallafall för ni är ganska många som läser här och 99% av er är FANTASTISKA människor som lämnar kommentarer och bryr er om oss. Idag vill jag speciellt tacka signaturen Matilda som donerat 30kr till mitt barnhjärta här på sidan, jag tror inte jag känner någon Matilda men det var det finaste hon kunde göra ändå!

Nu ska jag och Hugo städa, eller jag städar och han slänger saker på mig. Idag snöar det i Skellefteå, igen, men vi ska nog trotsa ovädret och åka lite pulka. 2 dagar i rad har Hugo somnat i soffan efter pulkåkning, alltså han drar och jag åker.. nej inte riktigt, men han drar och jag beordras att lägga i snöbollar i pulkan så till slut drar han typ 10kg snö och då förstår jag att han blir trött. Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Det var jätte mysigt att vara med er. Vi måste se till så det inte dröjer lika länge mellan gångerna. =)

    SvaraRadera
  2. Åh, bara för en dag skulle jag kunna tänka mig snön. Koka ihop lite riktig varm choklad och fara till erikslidsbacken och grilla en korv kanske. MYS det hade varit! :)

    SvaraRadera