fredag 28 januari 2011

TGIF

Första veckan på Cristoffers utbildning är över och min andra vecka som student på heltid också. Lyckligtvis betyder heltid för mig att jag inte läser så många dagar, men stora kurser och många poäng.

Iallafall så är vi GLADA att det är helg, den här fredagen startade med att Hugo vaknade 03:18 och ville sova i mammas och pappas säng där han låg och sparkade mamma i ryggen till klockan var nångång över 06. Behöver jag nämna att jag inte var sugen när klockan ringde klockan 07? Det är sådär just nu, nätterna är olika från en till en annan och vi njuter av all sömn vi får.

Ikväll har vi haft min pappa på middag, Hugo hade mysigt och njöt i fulla drag i soffan med morfar efter maten. Nu sover Hugo, jag vågar knappt säga det men jag hoppas han sover vidare ändaaaaa till imorgon klockan 7 då vi ska iväg och umgås en stund med Crilles familj och släkt imorgon förmiddag. Snart har jag en soffdejt med min sambo, vi ska se "Get him to the Greek"! Jag är så trött att det inte är lätt att vara kreativ och jag känner att alla ord bara blir en RÖRA.

Då säger vi godnatt och trevlig helg istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar