måndag 31 januari 2011

Thomas Rusiak - Migraine

Jag kände redan iförrgår att det var på gång, huvudvärken, och igår kväll när jag la mig bad jag en tyst bön att Hugo inte skulle vakna så tidigt för det kändes som om det gick små proppar på höger sida av huvudet hela tiden. Men det där funkar ju aldrig för typ nån minut efter 3 inatt så vaknade Hugo och ropade på mamma. Jag tycker det är jättemysigt att ha honom i sängen, när han sover.. vilket han inte gör. Det är alldeles för kul att ligga i mamma och pappas säng, så han ligger bara och drar mig i håret/sparkar mig i ryggen/killar mig/berättar små historier och så vidare.

Jag höll på att dö - där låg jag och kämpade emot migränen och så fick jag en fot i huvudet. Hugo somnade iallafall om strax efter 5, och typ halv 6 vaknade han igen av att han hade kissat ner hela våran säng. Det blev blött, minst sagt, och efter jag hade bytt sängkläder på en stor jäkla dubbelsäng så var ju Hugo pigg igen. Vi sov väl ungefär mellan halv 7 och 7, då var det tänkt jag skulle upp och fara på skolan men det var ju bara att glömma.

Så vi har en mysdag idag, farmor har varit här och haft utelek med Hugo så jag fick vila nån timma imorse, mycket skönt och nu ligger jag och Hugo i varsin ände av soffan och myser. Det märks att vi inte sovit mycket nån av oss, Hugos ögon är tunga och jag ger det max 5 minuter innan han somnar här. Jag ska också blunda, blir typ blind på ena ögat av huvudvärken.. Blä!

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Fy låter inte bra.
    När du mår bättre kanske vi kan umgås =)

    SvaraRadera