fredag 3 februari 2012

Det är egentligen helt stört hur uppstressad jag blir av vissa saker. I veckan har Hugo hängt på dagis en hel del efter en längre tids förkylning, och givetvis har jag dom senaste nätterna inte sovit en jäkla sekund för att jag är så rädd att han ska väcka mig genom att kräkas. Det är liksom mardrömsscenariot för min del, och därför ligger jag nu vaken och har gjort det i snart tre timmar för att jag inte vågar somna. Jag vet, skärp dig, tänker ni och jag också men jag kan fan inte!! Visst, det har blivit mycket bättre och jag är inte alls lika uppskruvad över det som jag varit tidigare men jag önskar jag slapp ens tänka på det. Det tar bort så sjukt mycket fokus från mitt liv, och framförallt min sömn.. Inatt har dessutom kotten stapplat upp ur sängen ett par gånger för att tjollra lite så jag hinner ju knappt somna mellan varven ändå. Har dock hunnit drömma om precis det jag fasar så jag och bebis var lagom genomsvettiga när vi vaknade till.


Nu ropar han igen så jag ska springa dit! Godnatt!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar