lördag 4 februari 2012

Cant sleep

Hehe, antingen är jag uppe och nojar på nätterna eller så är det som inatt, att jag vaknar och har sammandragningar till tusen. Vad tusan liksom, jag är i vecka 22 inte i vecka 42! Min kropp har allvarligt skrämt livet ur mig ett par gånger den här graviditeten och om något så kan jag intyga att en graviditet aldrig är den andra lik. Har så jäkla svårt att se hur jag ska kunna komma ut i jobb igen innan bebisen kommer, det är ju inte direkt så att jag blir mindre och mindre och att jag får mer och mindre ont. Men men, min nuvarande sjukskrivning sträcker sig iallafall till den 16 den här månaden, sen får vi bara se. Nu måste jag försöka sova, gissar att Hugo snart kommer upp och då startar väl nojandet istället!;-)


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar