tisdag 7 februari 2012

En sån där dag

Hugo och jag höll oss vakna till halv 8 imorse, eller Hugo kämpade på en timma till innan han somnade en stund. Inget mer kräk blev det och jag håller tummarna för att det fortsätter så, han har ändå ätit och druckit hela dagen typ som vanligt. Men trötta det är vi! Pappa Crille fick sova inatt så idag överlåter jag vabbandet till honom. Man kan ju tycka att Hugo skulle vilja sova bort en del av dagen men han nöter barnprogram och isglassar. Pigg och glad, om än lite blank i ögonen och varm, kanske ett symtom på nattens händelse men kan lika gärna vara pga sömnbristen. Själv mår jag sådär, min egen brist på sömn gör sig mycket påmind och jag hoppas det är därför jag och bebis mår pyton. :-)


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar