söndag 12 februari 2012

The greatest love of all

Jag lovade ju en bild och den här visar mycket fint hur pass stor jag och bebis är just nu. På onsdag går vi in i vecka 24 och jag är så lycklig, trots inflammation i bäckenet och ytterligare sjukskrivning. Jag kan alltså inte ens gå till affären utan det känns som jag håller på att tappa ut bebis där nere och jag får superont. Hoppas att sjukgymnasten kan hjälpa mig!

Hugo hade haft det supermysigt hos sin farmor och farfar och var mycket noga med att berätta att han fick sova på GOLVET, det var visst jätte spännande:-) Vi föräldrar hade det också väldigt bra, åt god mat och somnade skönt breve varandra vilket vi sällan brukar få göra då Hugo ofta tar över min sida och jag hamnar på soffan. Tror vi ska passa på att skicka iväg Hugo någon mer helg, snart är vi tvåbarnsföräldrar men vi glömmer ofta att vi är pojkvän flickvän också.

Det enda jobbiga just nu är att Hugo är sjukt snorig så han drar ner allt och hostar, hostar, hostar när han sover. Vi fick ge honom nässpray i sömnen och putta dit några mer kuddar.. Stackarn så jobbigt det låter. Och Så ska det låta var tråkigt ikväll, blöh..


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar