torsdag 16 februari 2012

Vecka 24

Var idag hos barnmorskan och magen mäter 22, tror jag det var, och bebisens hjärtljud ligger på 152. Som en liten minnesanteckning.



Nu ska jag slänga mig i soffan och göra absolut ingenting en stund. Vi har lyxat och ätit pizza ikväll och jag har hämtat ut ett paket med mammakläder och lite Hugokläder, det är liksom vi två som växer i den här familjen. Hugo är fortfarande förkyld och eländig, never ending story, och min kropp är tröttare än någonsin. Har haft vansinniga sammandragningar ett par dagar nu, det gör ont i varenda del av kroppen när jag bär runt på en stenhård fotboll så nu tycker jag att den kan lugna ner sig lite. Nästa vecka har jag en tid hos sjukgymnasten som ska kika om hon kan hjälpa att smärtlindra min inflammation i bäckenet. Kan ju bara hoppas!

Hejdå!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar