måndag 6 februari 2012

Trött och förmodligen ganska full av hormoner

Ja jag har dom senaste dagarna fått mer eller mindre utbrott för det mesta, tårarna ligger ständigt och bränner bakom ögonlocken. Haft alla känslor just under skinnet. Så därför kan ni som läser detta ta detta med en nypa salt för jag tycker Hugo är jätteduktig som lärt sig somna själv etc, men.. Det ska vandras mer eller mindre hela jäkla nätterna. Så fort han vaknar så måste han stappla upp ur sängen och kolla vad vi gör, försöka få sova i stora sängen eller bara hitta på något för att prata lite. Jag har alltid haft svårt att somna om när jag blivit väckt men nu kan jag fan inte sova alls! Det är så mycket skådespel om nätterna så jag blir inte klok.. Hur orkar han stiga upp stup i kvarten??


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar