lördag 17 mars 2012

3 år och rädd för natten

Rädd för allt egentligen. Ska vandra på natten för att försäkra sig om att vi är i närheten och jag får återigen ge upp min säng, vi ryms inte alla tre utan att ha ihjäl varandra, och krypa ner i soffan som en stel pinne. Just nu är bara jag och bebis vakna men vi är ordentligt vakna, magen kränger åt alla håll och just i detta nu har jag en sammandragning så jag får lov att bita i täcket ;-) Jag läste någonstans att man som mamma var så mycket mer, psykolog, sjuksköterska, livvakt, kock etc och det passar ju minst sagt bra.

Förresten, när började era barn ifrågasätta varför ni "stora" får vara uppe längre på kvällen och varför barnen måste sova?? Inte tusan gjorde jag det vid knappt 3..


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar