måndag 20 april 2009

Dixie Chicks - Easy silence

Huff, vad är det för dag idag? Det enda jag säkert kan säga är att det är svärmors födelsedag! Klockslaget hade jag heller ingen koll på förrän jag satte mig här nyss. Vi ska iallafall snart glida iväg och fira Kerstin, äta lite mat och skicka runt lillen. Han ska få hänga med sina kusiner och fastrar och självklart farmor och farfar!

Här hemma är det mer eller mindre som vanligt. Crille har gått och blivit sjuk, hans hals gör ont och jag är mäkta förvånad över att det inte är jag som fallit dit! Tyvärr har mitt huvud börjat värka på ett ont anande sätt, precis som det gör innan det smäller till, så jag är inte hoppfull. Lillen fick iallafall bada idag och det var ovanligt uppskattat, sen dess har han sovit som en liten gris och snart ska han få lite i magen. Jag ska bjuda på bilder någon dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar