tisdag 21 april 2009

System of a Down - Chop Suey!

Just nu är det tyst här hemma. Just nu, alltså. För våran liten har idag skrikit sig hes, och ingenting har hjälpt! Cristoffer har gått och blivit sjuk, och visst har jag sympati, men jag kan inte riktigt hålla med när han säger att "jag har så ont, du förstår inte" Jag har fött ett barn, jag förstår nog vad smärta är. Iallafall tog han nyss lillen och gick i säng, men jag kan omöjligt gå och sova för jag vet att lillen vaknar när som helst och vill äta och då kan jag helt enkelt inte somna. Jag tror det är en yrkesskada, andra nattare på boendet kan ju enkelt lägga sig och sova en timma medans jag sitter som en pinne och väntar på att dom boende ska vakna om natten. Älskade Cristoffer kan sova igenom allt, två nätter i rad har jag ensam varit upp och matat och sövt och det är minst lika utmattande som att ha en förkylning i kroppen. Misstolka mig inte, det är fantastiskt med den här lilla, men dagar som dessa är det lite tungt i huvudet. Nu ska jag krypa ner i sängen ändå! Godnatt


Tänk att det här togs för två veckor sen. Dagen gammal, sötnos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar