torsdag 23 april 2009

Vaya con Dios - Evening of love

Jag blev utmanad av Pempan, utmaningen består i att skriva upp 5 saker jag ska göra under 2009 och 5 personer jag vill utmana till att göra samma sak! Vad gör man inte för Pempan :-)

1. Jag ska ha världens bästa sommar med mina fina killar!
2. Jag ska sjunga till Tomas Ledin på Stadsfesten!
3. Jag ska göra ytterligare en tatuering.
4. Jag ska ta det jävla skitkörkortet.
5. Jag ska vara en bra mamma.

Jag tänkte utmana dom bloggar jag följer mest: Storasyster, Madelene, Mamma, Carina och Jessica! Later suckers

2 kommentarer:

  1. Och jag ställer upp som barnvakt när du sjunger till Tomas Ledin.
    Kramar från mamsen

    SvaraRadera
  2. Vad snäll du är :)

    Hur går det där hemma? Får man komma förbi någon tisdag? :)

    SvaraRadera