fredag 29 maj 2009

Hugo alltså

Hugo bråkar alltid innan han ska kissa. Vet inte vad han ska göra, blir stressad, vill inte sova, vill inte ta tutten, vill inte nånting. Jag tänkte "men om jag lägger honom på magen, chillmode, så brukar han slappna av". Sagt och gjort, slänger över ungen på mage och han tar tutten, han stressar ner, han somnar och han kissar. Så då måste jag slänga över honom på rygg igen, väcka honom, byta blöjan och nu är kampen igång igen. Dom små är fascinerande.

Nu ska jag natta honom för sista gången, sen natta mig själv och slita bort sambon från datorn. Den där jävla datorn alltså, jag önskar den brann upp. Kanske ska hjälpa den på traven.


1 kommentar:

  1. Nä men nu har jag ju inte varit inne här sedan du skrev att du la ned den! Stort, stort grattis till pojken!:) Mår ni bra?

    Dressen vet jag ärligt inte var den kommer ifrån då det är en present. Men jag kan höra med dom! Visst är den fin?!:)

    SvaraRadera