torsdag 28 maj 2009

Okej

Är: en trött Ida/mamma
Ger intryck av att vara: obrydd
Mår: fint
Ska:
snart laga middag
Har: världens finaste lilla son
Bör: säga ifrån lite oftare
Kan: helt enkelt inte göra det
Vill ha: ett radhus
Skulle vilja: fara bort ett tag
Längtar till: hugo kan springa runt här
Fasar inför: att bli lämnad
Har ett brinnande intresse för: musik
Bryr mig om: dom i min närhet
Trivs med: att vara mamma
Bor i: en lägenhet på Klintfors
Klär mig gärna: i mjukisar och linnen
Dricker gärna: cola
Lyssnar ofta på: blue october
Är arg på: oförståelse
Är stolt över: min syster
Är rädd för: magsjuka
Äter: mycket godis
Dansar: gärna
Lever: för lite



2 kommentarer:

  1. Det förstår jag att du är, det är grymt skönt att kunna tvätta när man vill!
    Du jag måste bara få fråga, är det 88 eller 89?
    Och vad gick du på gymnasiet?

    SvaraRadera
  2. Gud så du är gullig, jag är så stolt över dig med! Nu gjorde du just min dag :) Älskar dej lillasyster!

    SvaraRadera