torsdag 30 juli 2009

Det enda som är sötare än 1 bebis.. är 2 bebisar!

Nu är jag trött. Hugo somnade, vaknade, kräktes, åt lite, skrek lite, skrattade lite, somnade, vaknade, åt lite och nu tror jag han sover.

Vi har haft besök ikväll. Fina Agnes och söta Micko var här! Micko är, om nån har missat det, Hugos första och BÄSTA vän. Enda också. Just nu är det mest jag och Agnes som har utbyte av varandra men jag är övertygad om att dom kommer tacka oss att vi har fört dem samman, senare i livet! Micko var inte superglad hela tiden, han fick nämligen sin 3månaders vaccination idag, men han poserade ändå glatt. Hugo låg mest bara och stirrade på honom från babygymmet. Elak unge jag har fått alltså :-)



1 kommentar:

  1. Roligt att Hugo har hittat sig en bästis ;)

    okej, skönt att det tog er på allvar i alla fall, då har ni förhoppningsvis detta ur världen snart!

    ska han få testa för något mer på pricktestet?
    och vad skall psykologen hjälpa er med?

    oki, vi skulle få en man, och han hade vi vid utskrivningen på BB han är ny utbildat ;)

    SvaraRadera