fredag 31 juli 2009

Hugo och pappa var på kalas idag. Jag stannade hemma, alldeles för lite sömn + barnkalas = dålig kombination. Så jag försökte sova lite, men gav upp när jag fattade att det var lönlöst, kroppen är inställd på stress. Lagade god mat åt mina pojkar när dom kom hem, iallafall till den större, och nu ska jag faktiskt göra Hugo sällskap inne i sovrummet. Imorgon ska han få vara med farmor och farfar, och den här gången har vi lärt oss att inte ta på oss massa aktiviteter när vi väl har barnvakt. VI SKA SOVA!

Jag snodde lite bilder av faster Frida. Jag hoppas det går bra.


Äldsta kusinen Seth! 2 år på dagen

Näst äldst, Leo!

Hannes, han blev helt plötsligt näst YNGST i listan!

Syster, mamma och faster Frida och mina pojkar.


Yngst, våran Hugo, vårat lillhjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar