tisdag 4 augusti 2009

Jag tänker skriva något varje kväll jag sitter ner här, men jag vet aldrig vart jag ska börja. Det är så mycket som händer, ett virrvarr, och hur skriver man ner det snyggt här?

Idag har vi iallafall gjort pricktest på lilleman, han visade då inte på några allergier men det var visst som vanligt. Överkänslighet syns inte, sas det. Klockan 11 var vi klara där och då gick vi ner på stan med en liten som sov, jag och sambon gick runt på alla stora reor som stan hade och det enda jag kom hem med var världens mysigaste hoodie från JCs herravdelning! Klockan 14 gick vi till BVC och vägde, sen gick vi hem. Nu har vi varit iväg och köpt gröt till Hugo som han ska få äta imorgon, ikväll blev det bara lite välling i magen. Våran lilla kille är ju STOR nu, 4 månader på torsdag, då ska smakportioner introduceras. Ni kan inte förstå hur jag längtar!!

Imorgon kanske vi ska ut till Stackis, och jag hoppas inte pappa läser det här för vi ska överraska honom! Vi ska ta med badkläder och kanske ta årets första, och absolut sista, dopp. Men nu ska jag krypa i sängen och hoppas att Hugo sover mer än 6 timmar inatt.


2 kommentarer:

  1. Hej på er!
    Grattis på 4-månadersdagen Hugo!
    Mormor älskar dig
    Kramar från mamsen

    SvaraRadera
  2. Opps... det har jag tydligen missat. Sorry!

    SvaraRadera