söndag 5 juli 2009

Soil - Redefine

Det är synd om våran lilla. Han har fått torsk, nån svampinfektion i munnen som visst är vanlig för små bebisar, men den har gått så långt att han vägrar äta. Lillkillen som brukar äta 150 ml varannan timma har sen klockan 13 ätit max 100 ml allt som allt. Ont i magen har han också, somnar och vaknar med ett illtjut. Det gör så fruktansvärt ont i hjärtat att höra det, så jag nattade honom och släckte lampan och han sover faktiskt än. Vi måste ringa bvc imorgon och höra vad vi ska göra, för det här går inte.

Igår var jag och sambon på festivalen, var för sig, men det var faktiskt roligt. Jag hade världens bästa Johanna som sällskap, träffade sambon och pussades lite och var sen inne i tälten och sjöng med Krutov. Vi kom hem vid 1 och då var jag riktigt trött, lite fattigare och saknade Hugo så fruktansvärt. Festival i all ära, men jag trivs med att vara mamma och har inte ont av att vara hemma med våran lilla älskling istället.

Imorgon blir han 3 månader, så säg grattis! :-)

5 kommentarer:

  1. GRATTIS från moster of course! :)

    SvaraRadera
  2. Nej, men vad jobbigt! Hoppas att han får i sig lite mer mat så han får må bra =)

    Grattis!

    SvaraRadera
  3. Tretusen pussar och kramar till Hugo-ponken på tremånadersdagen.Älskar dig.
    Kramar till er alla från mommo.

    SvaraRadera
  4. Vad jobbigt med torsk! Har ni provat vichyvatten? Har hört att det kan hjälpa..

    SvaraRadera
  5. Jag far gärna ut dit, skulle det inte vara bättre väder på fredag? kasnke vi kan ta en långsväng :P
    Och det är ingen fara, jag förstår att ni är trötta. Och jag vt ju själv hur det är, planer kan ändras ruskigt snabbt numera =)

    SvaraRadera