lördag 4 juli 2009

Kings of Leon - Sex on fire

Godmorgon! Jag har faktiskt fått en liten sovmorgon nu så jag är hyfsat utvilad (eller vem lurar jag?) och försöker äta lite frukost. Jag är aldrig hungrig längre, känner aldrig att jag har tiden att sätta mig ner och äta och när jag sover dom korta stunderna så tappar jag aptiten totalt. Tur att sambon äter för två då. Idag ska vi först och främst ut på Stadsfesten här i Skellefteå med Hugo, jag har lovat honom att köpa en ballong åt honom och det förtroendet kan jag ju inte bryta!! Jag tror aldrig Hugge skulle förlåta mig.

Sen mot kvällen har vi barnvakt, tusen tack för det farmor och Co, så då ska jag och C ut och göra stan osäker! Nej på sin höjd blir det ett glas vin, en orolig Ida som absolut inte kan roa sig för hon ständigt undrar hur Hugo har det och en sambo som försvinner i folkvimlet så fort vi passerat entrén. Jag funderar på att ta med mig lite spyhanddukar åt tjejerna, så slipper jag släppa mammarollen helt. Det låter som ett skämt, men tyvärr..

Nu ska jag börja göra mig klar, tror inte vädret tillåter bara ben som jag hade planerat så jag får väl tänka om. Först måste jag väcka mina små män som ligger och sover som små pojkar i soffan. Underbart fina är dom, blir helt varm i hjärtat

3 kommentarer:

  1. Micko äter som en galning på hans händer också =)
    Ja, det är ju det, man vill ju veta att det kommer se exakt ut som han om man gör ett porträtt. Men jag har hört att dom i piteå på left hand tattoo är riktigt bra, så vi ska göra där. Dom har dessutom drop in i sommar =) frågan är bara om micko klarar sig utan mat medans jag gör min tatuering.
    Ska ni på festivalen nåt?

    SvaraRadera
  2. oj, jag såg att ni skulle det. Ska ni ha nåt för hugos öron? vi funderar på att fara men jag vet inte hur mcyket dom tål, kanske får köpa hörselkopor först =)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag förstod att det avr du, men jag kom på det när jag gått förbi och då vågade jag inte vända mig om igen :P hehe. Men nu vet jag hur du ser ut i verkligheten och inte bara på kort =)
    Hade ni kul?

    SvaraRadera