torsdag 2 juli 2009

Third Eye Blind - Jumper

Det är helg snart, festivalen är här och jag är bara så trött! Hugo gnällde hela natten till idag, och vid 6 märkte vi att hans mat var slut. Där snackar vi riktigt dålig planering, tack och lov så sov sonen ända tills 9 och då hade Ica öppnat. Nu ikväll har han varit riktigt trött och somnade på mammas mage redan vid 21, då la jag honom i sängen och nu har han vaknat och vill ha mat. Alltså ungen äter ju hur mycket som helst, och hela tiden! Det ska bli kul att väga honom snart.

Sen vet jag ännu inte om det blir festival för oss, om jag fick bestämma så skulle jag bara vilja gå på dagen med sambo och Hugo. För mig känns det inte aktuellt att festa än, jag känner sån stress jämt att jag aldrig någonsin skulle kunna roa mig med alkohol i kroppen. Jag och sambon har svårt att festa tillsammans, så helst av allt skulle jag vilja vandra på festivalen med hans armar om mig och sedan gå hem och lägga oss. Jag vet inte om det är mycket att begära.

Nu ska jag ta bort sminket, ta ett glas cola och lägga mig i soffan en stund. Jag har fått en sån sjuk huvudvärk som startar i nacken och sedan domnar hela sidan bort. Vet inte om det är bihålorna eller om det kommer från nacken? Det kanske är stressen som startar det. Jag önskar er alla en trevlig helg, hoppas ni alla kan njuta av festivalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar