måndag 14 september 2009

21

Ja, idag fyller jag hela 21 år! Pappa hör du så gammal jag blivit? :)

För ett år sen idag spenderade vi min födelsedag i Frankrike, med Crilles moster, Crille såklart och mig med lillen i magen. Vi satt på ett litet franskt fik och drack varm choklad, jag fick presenter hemifrån och några dagar efter flög vi hem från min aupair-resa som slutade så olyckligt. Tänk vad som kan hända på ett år!! Jag är helt förbluffad. Nu ska jag äta min frukost och sen ska vi iväg på vår första anhalt: BVC!

9 kommentarer:

  1. Stort grattis på födelsedagen! Och grattis på namnsdagen också! Hoppas du får en bra dag!

    Får vi komma och hälsa på nån dag?

    SvaraRadera
  2. Grattis, hade jag vetat det här när vi träffades att du fyllde år! :D Du kan få en sen present av mig och se dessa förskräckliga bilder på oss. Fyfasiken alltså. :)

    SvaraRadera
  3. Grattis, grattis!:) Hoppas lilleman ger dig en sömnrik natt i present!

    SvaraRadera
  4. Grattis =) fick du mitt sms idag?

    SvaraRadera
  5. Grattis Ida! Du har förövrigt en väldigt fin blogg!=)

    SvaraRadera
  6. Grattis snuttan:)
    Hoppas du haft en riktigt bra dag! Puss

    SvaraRadera
  7. Anette: JAG FICK DITT SMS =) Tack! Jag har bara inga peningar att svara med.

    Och Tilda: Tack och tack och tack! Har inte du en blogg jag kan kika på?

    SvaraRadera