tisdag 15 september 2009

Majs

Igår fick Hugo äta majskrokar för första gången. BVC tyckte vi skulle ge honom det och han tyckte typ det var gott, fast sen kräktes han. Sen luktade hans pruttar RIKTIGT illa. Apropå det så sitter jag och äter ur en majsburk nu. Gott. Majs är det godaste som finns.

Sen mina kära vänner, kanske mest familjen, så blir det försenat födelsedagsfika på lördagen den 19e september, kl 15.00! Givet så får alla som vill komma, men hör gärna av er innan så jag vet ungefär, för jag ska BAKA! När jag nu ska ha tid med det.

Nu ska vi ha främmande, hej med er!

2 kommentarer:

  1. Majskrokarna har den effekten på barnen, men det brukar behövas en drös av dem innan de börjar lukta sådär..!

    Tack för inbjudan! Vi kommer gärna! Önskar du dig nåt speciellt?

    SvaraRadera
  2. Från Byske är det gärna 2 stycken som kommer!

    SvaraRadera