fredag 4 september 2009

Kul

Jag har 279 unika besökare!

Nu är det helg och här hemma rullar allt på som vanligt. Hugo, som alltid varit social, har blivit en riktig teaterapa. Det märks att han spelar lite på våran uppmärksamhet, men det är bara gulligt ;) Det enda problemet är att han fortfarande inte vill sova om nätterna. Igår vaknade han vid halv 12 och grät ända tills klockan nästan var halv 2, och sen vaknade han varje timma bara för att böka på. Det hjälper verkligen inte mitt stackars huvud att somna i 5 minuter, vakna och natta om honom, hela natten. Snacka om att man känner sig MÖR på morgonen!

Idag har vi storhandlat, vi har fyllt kyl och frys och även varit på Folkparken med bästa svärmor/farmor och kikat på utförsäljningen. Stackars liten blev så himla trött så han somnade i mina armar, vilket var riktigt länge sen han gjorde. Så vi skyndade oss hem, lagade god fredagsmiddag och nu ligger vi här utslagna i soffan. Jag har köpt tabletter mot mitt magkatarr nu, och hoppas jag slipper ha ont hela natten och vara ständigt HUNGRIG. Trevlig helg på er :) Alla 279!

1 kommentar:

  1. En fråga.. Hur mycket sover han på dagen? Kan vara att han sover för lite och därför sover dåligt på natten...

    SvaraRadera