tisdag 13 oktober 2009

Andas ut


Världens finaste pappa och Hugo

Andas ut, ja det får man göra när lilleman somnat en stund. Inte för natten, nej, en stund. Tänkte vara en duktig mams ikväll och börja om med våran version av 5minuters-metoden som tidigare inte alls funkade, men nu är faktiskt killen 6 månader och borde inte alls vara lika tjollrig. Tyvärr så ville sonen somna före jag hann börja med det och vällingen står här på bordet nästan orörd så snart vaknar han kanske snart igen. Idag har vi varit ute i princip hela dagen, så han har inte direkt sovit mycket, så jag hoppas på en lång natt. PEPPAR PEPPAR!

What else? Babysimmet börjar på söndag, det var många kändisar i våran badgrupp men favoriterna alla kategorier är Agnes, David och MICKO! Så vi hoppas det ska trötta ut sonen ordentligt. Min familj hade varit så gulliga när jag fyllde år och gav mig ett hemmasnickrat presentkort på, just det, babysimmet. Jätteuppskattat då det kostar massa pengar! Nej nu vart jag för trött för det här, jag får skriva vidare sen! Om jag har något att säga, alltså

Update: Min syster är preggo (är beräknad den 8e april, vad är oddsen för det liksom? ) och cravade ryssröra, ni vet som man fick i skolans matsal när man var yngre. Men vad gör man om inte har receptet? Jo man ringer helt enkelt Jörnköket som mailar receptet. Kul och söt tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar