onsdag 18 november 2009

Åsikter

Är helt ok. Hur man framför dom är en helt annan femma.
Edit: Det var du som startade med personangrepp när du skrev att vi var idioter och skulle döda våra mormödrar om vi inte tog vaccinet och smittade dom, det var inget snack om vaccinet i det där inlägget bara dina åsikter om människorna som valde att inte ta det. Jag vet inte vars du har läst ditt fakta men inte heller sa jag någonting om att du var dum om du valde att ta det, det enda jag reagerade på var ditt utbrott mot alla dumjävlar som du kallade människorna som inte ville, och det enda jag kan stå för är att jag sa att jag inte vet om jag vill ge min 7månaders son vaccinet. Du borde kanske lära dig läsa också.



(syster det här var min mage för exakt ett år sen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar