onsdag 18 november 2009

Moneybrother - Positive vibrations

Nu gick Crille upp. Hugo har varit sur hela dagen, och jag kan förstå att många av er inte tror att vi inte har det mysigt, det har vi (vi har ätit mysig lunch tillsammans, mosat banan över hela bordet, sovit en stund i soffan, precis allt sånt som man gör med sin bebis) men det är tröttsamt att antingen vara ensam hela nätterna eller hela dagarna när man har en sambo som sover jämt. Hugo somnade just så pass 10 min på mig i morse, så pass länge att jag hann dåsa till och bli trött för resten av dagen och precis så länge att jag hann bli mäkta irriterad för att han inte ville somna om. Nånsin.

Jag känner mig lite kvävd i den här lägenheten, med den här livsstilen där antingen jag eller sambon sover och jag saknar allt socialt umgänge som finns och jag tror helt enkelt höstdeppen är här. Självklart är varje dag rolig i sig, det är fantastiskt att se allt Hugo lär sig och hur han utvecklas men ibland är det lite av en kamp att sällan få sova =) Jag tror jag har nån brist av nått i vitaminväg för jag är trött jämt och Hugo har överskott av vitaminer för han är pigg och ska vara överallt JÄMT! Nu ska jag fixa mellis åt min gullrumpa

2 kommentarer:

  1. Ursäkta, men nej jag har inte tänkt åka ner till Skellefteå för att säga åt dig vad mina åsikter är, pga att jag skriver ett blogginlägg om vad jag anser. Om du väljer att ta åt dig av vad jag anser är det ditt problem. Du vet vad jag tycker kring valet, samt att jag vet vad du tycker..so? Lägg inte ner så mycket tyngd på det, precis som du anser det du anser... herregud.. Man måste få tycka olika!

    Smaken är som baken, man tycker olika! That's it.

    SvaraRadera
  2. Och åter igen. Jag har inte kallat någon idiot över annat än det jag tycker kring valet att ej ta vaccinet. Det är ENLIGT mig idiotiskt.

    Sen om du tycker jag är idiot att jag vill ta det. Då får det va så. Jag bryr mig inte! :) Sluta häng upp dig på vad jag anser istället.. Alla tycker olika!

    SvaraRadera