tisdag 3 november 2009

GODmorgon

Hugo sov iallafall mellan 12-6 inatt och jag la mig vid 10 med min ipod, varpå Crille fick springa. Men tydligen hade inte Hugo bråkat så värst, och jag sitter helt förvånad och se Crille gå in till en skogstokig Hugo - ge honom tutten och gå ut, UTAN EN SMÄRRE KATASTROF

Det har liksom aldrig hänt, kanske behövde vi ett skiftbyte? Förutom att jag är förkyld så känner jag mig som en människa, typ, det har liksom inte hänt på 6-7 månader nu.

God morgon iallafall! nu ska vi busa jag och hugge =)

2 kommentarer:

  1. Okej hur gick det för Hugo då? Jag är på ständig vakt för Ludvig för man hör så mycket om mindre barn som blir jätte sjuka.. Men det kanske är värre än vad man tror?

    Ja jag har bestämt mig för att vaccinera mig för Ludvigs skull. Annars vet jag inte om jag hade tatt det. Litar inte riktigt på vaccinet till 100 %.

    Jo det är bra med oss. Jag är lite snorig och tung i kroppen men annars mår vi bra! Får hoppas att det inte är sivnis som är på g nu bara!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra att det blev skiftbyte! Och bra att det funkar. Lätt som mamma att inte riktigt vilja släppa taget. Har jag hört ;-) Man är ju ändå två och det ska man vara rädd om.

    SvaraRadera